20091106

malaysia got talent.

wheres my gambarajah?oh no!damn!.hujan.spoil habeh projek kmi.disebubkan hujan kmi mengambil langkah drastik dgn hnya beraction di bilik operandi aku.posing disna,posing disini.ameng mengeshoot pic aku untuk dijadikan baner di ats blog aku.dh lma nk ada tp x dak camera yg berinjin i-vtec so aku call dia.hasilnya spt diatas tp maklumlah.dia x pro mcm the other guy so hasilnya bolehlaa..slr yg diataz ketegori boleh ditauk without feel guilty.patern yasica.time tooh pak aku bwa orng usha melekat ja.kalow zman skng slr tuh kategori nikon alpha la.huu..dia soh aku promo blog dia.nah!.theameng.blogaspot.com.kmi dua ni masih beginner so follower x dak lah sngt.ampa pon dh bcew pandai2 lah follow.qasanya kna syipa follow dlo bwulah kadar kesesakan di blog aku meninggi.(maap syipa.hope ang bg aku comisyen sbub aku prmot blog ang.=p).